Reklamationer

Havhøkeren kontrollerer alle varer inden afsendelse.
Når du handler på www.havhokeren.dk har du naturligvis 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen - afhængig af den konkrete situation.

Har du en reklamation? Kontakt kundeservice først!
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget og, at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af varen eller anden skadende adfærd.

Du skal reklamere inden for "rimelig" tid efter, at du har opdaget manglen ved varen.

Når du returnerer varen, som skal være vasket og ren, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt og meget gerne vedhæfte et billede.
Vær opmærksom på, at vi ikke giver garanti på påsatte pyntegenstande som fx perler, sten, glimmer og pailetter.

Al returnering skal ske til nedenstående adresse:

Havhøkeren
Ndr. Havnevej 11
3250 Gilleleje
Att. Returnering/Webshop

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Havhøkeren, Ndr. Havnevej 11, 3250 Gilleleje, webshop@havhokeren.dk . Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
 
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr ”